środa, 5 grudnia 2012

DIY - Dekoracje Świąteczne - Świąteczne drzewko

W moim domu pojawia się coraz więcej świątecznych ozdób. Na razie nie mam jeszcze choinki - tą dużą ubieram dopiero dwa dni przed Wigilią. W międzyczasie postanowiłam zrobić coś nowego, nieco innego, a mianowicie zimowe drzewko w świątecznym stylu. Z podwórka pozbierałam gałązki ze starej śliwki, na strychu wyszperałam jeszcze straszą doniczkę, którą ozdobiłam wstążką i farbami akrylowymi, a na wierzchu ułożyłam mech. Drzewko ośnieżyłam styropianem, dodałam lampki i kilka malutkich bombek. Efekt końcowy bardzo mi się podoba, szczególnie atrakcyjnie wygląda wieczorem :)
Czy u Was też tak pięknie padał wczoraj wieczorem śnieg? u mnie był to iście bajkowy widok!


Do doniczki włożyłam gąbkę florystyczną do suchych kompozycji - dzięki temu gałązki dobrze się trzymają. Styropian starłam na tarce i przykleiłam do gałązek klejem Magic. Lampki z Ikei, ach mają chyba z 6 lat, jak nie więcej i działają!


 



Pozdrawiam M :)

6 komentarzy:

  1. I tym sposobem masz w domu idealny świąteczny akcent zanim nadejdą święta :) Świetnie wyszedł!

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszło:)
    mech i śnieg są the best:)
    ja świąteczne dekoracje co roku wyciągam i tworzę 6grudnia:) taka moja tradycja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wykombinowałaś cudne drzewko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I came across your amazing blog and I'd like us to remain in touch! How'd you like to follow each other?

    Love Nyt,
    from
    BIG hair LOUD mouth

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous photos! Love your blog :) It'd be great if you could check mine out!

    xx Saira
    http://prettysplendid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)