środa, 16 marca 2016

Wiosna w domu

Wczoraj obudziła mnie biała zima, a dzisiaj? wiosna, słońce i błękitne niebo! w końcu w marcu jak w garncu :) tak, mamy już połowę marca, aż ciężko w to uwierzyć. Cały czas wypatruję oznak wiosny, na niektórych drzewach i krzewach wyraźnie widać pąki, w ogródkach i w lesie pojawiły się przebiśniegi, krokusy oraz przylaszczki. Ptaki też dają o sobie znać. Nic tylko się cieszyć z tego co nas czeka w nadchodzącym czasie :) Również do domu warto wpuścić nieco wiosennych klimatów. Ja mam stokrotki, hiacynty i żonkile. Spójrzcie również na inspiracje, które znalazłam w sieci.

Wiosenne kwiaty można umieścić w starych koszykach lub łubiankach na truskawki, a wolną przestrzeń wypełnić sianem albo rafią.










Inspiracje z sieci:











Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony pinterest.com


Pozdrawiam M.

17 komentarzy:

  1. U mnie dopiero co wiosna zagości ponieważ dzisiaj zasiałam rzeżuchę, bazylię i koperek w doniczki. Za jakiś czas będę mogła się cieszyć zdrowymi dodatkami do potraw z własnej hodowli ;) Dobrym pomysłem jest wprowadzenie do domu natury w postaci żywych kwiatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydał by mi się taki domowy ogródek w koszyku. :D U mnie hiacynt i bukiet tulipanów robi za całą wiosenną dekorację. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. na święta to ja zawsze idę do ogrodu po mech:) hiacynty i mech-nie ma dla mnie nic bardziej wiosennego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się! mech i hiacynty to super połączenie :)

      Usuń
  4. cudne inspiracje! nie moge się juz doczekać prawdziwej wiosny :)

    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniala aranzacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również pomagam sobie różnego rodzaju kwiatami. Chwilowo mam przewagę tulipanów, goździków doniczkowych i stokrotek :) Aż przyjemniej w mieszkaniu, gdy wokół troszkę kolorków w postaci uroczych kwiatów :) Dzięki za inspirację - chyba z czegoś skorzystam :) Pozdrawiam, Piwi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do siebie :) Godzinę temu pojawił się u mnie post o wpuszczeniu wiosny do pokoju, oczywiście DIY :)

    http://dusianov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty zdecydowanie grają pierwsze skrzypce ! Już zaplanowałam zakupy w kwiaciarni, żeby ubrać stół wielkanocny, teraz tylko czekam na dobry moment ;)Cudnie :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i stylowa aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne hiacynty, ich zapach od zawsze kojarzy mi się z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te kwitnące drobiazgi w doniczkach :) Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie także się bardzo podobają. W ogóle wiosna jest super, już się nie mogę doczekać na kajaki na Pilicę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne wiosenne kolory! Szczególnie miłe dla oczu, po zimowej aurze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)