wtorek, 10 listopada 2015

DIY - betonowe kule

Cały czas kontynuuję swoją pogoń za szarymi dodatkami, może to kwestia pory roku…nie wiem.  Zgodnie z panującymi w mojej głowie trendami stworzyłam dekoracyjne kule. Oczywiście miały być szare! Skojarzenia padły na beton, a efekty możecie oglądać poniżej :)
Czy Wy również myślicie już o świątecznych dekoracjach?

Potrzebne rzeczy:



  • kule ze styropianu
  • cement, woda
  • pędzel, patyk do szaszłyków, drobny papier ścierny

Krok 1:


Za pomocą papieru ściernego usuwamy niedoskonałości widoczne na kuli.

Krok 2:




W miseczce rozrabiamy cement z wodą, powinniśmy uzyskać konsystencję gęstej śmietany - tak, aby cement nie spływał ze styropianu.

Krok 3:



Nabijamy kulę na patyk i malujemy przygotowaną miksturą - polecam grube pędzle. Najlepiej nałożyć dwie warstwy. Oczywiście przed nałożeniem drugiej musimy poczekać, aż pierwsza warstwa wyschnie. Pozostałą po patyku dziurę łatamy cementem.

Krok 4:


Jeśli macie ochotę możecie dodać nieco czarnych akcentów. Dobrze sprawdzi się tutaj metoda suchego pędzla. Gotowe!



 Pozdrawiam M.

9 komentarzy:

  1. Kurczę, naprawdę fajny pomysł :) Chwila...chyba gdzieś mam jeszcze trochę cementu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł i do tego są lekkie Możliwość aranżacji nieograniczona

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, ale jak dla mnie czegoś tutaj jeszcze brakuje (kwestia gustu), ważne że Tobie się podobają :D Pomysł ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealna dekoracja do mojego ogrodu:) dzięki za pomysł wykorzystam w przyszłym roku na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. super blog!masz niesamowite pomysły.Może zajrzysz na nasz blog? http://szaloneblogerki.blox.pl/html

      Usuń
  6. Re-we-la-cja! Bomba! Jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! Zawsze takie kule mi się podobały i nie raz zastanawiałam się jak je zrobić, a tu proszę! Brawo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale czad!1 jakie to proste,ja spróbuję z gipsem i maznę na jakiś kolor, dzięki za inspirację

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)