sobota, 26 listopada 2016

DIY - jak zrobić choinkę z gałązek brzozy

Niedługo zawita do nas grudzień, więc pora zacząć przygotowanie świątecznych dekoracji do domu. Może niektórzy zauważyli, że jestem wielbicielką choinek z mchu, jednak w tym roku postawiłam na coś nowego - choinkę z gałązek brzozy. Ozdobą są tutaj gwiazdki z kory, cekiny oraz brokatowe kulki ze styropianu. Wykonanie jest bardzo bardzo proste, a wszystkie szczegóły zobaczycie poniżej.


Potrzebne rzeczy:


  • Świeże gałązki brzozy
  • Prosty patyk o długości około 30-40 cm
  • Doniczka
  • Klej w pistolecie, sznurek, biała farba akrylowa, pędzel
  • Ozdoby, suchy mech



Krok 1:




W ręce zbieramy kilka gałązek brzozy, które zginamy na pół. Do środka, pomiędzy gałęzie wkładamy patyk. Okręcamy mocno jutowym sznurkiem. Jeśli w niektórych miejscach choinka wydaje się nierówna bądź pusta - doklejamy gałązki (polecam klej polimerowy).

Krok 2:



Teraz za pomocą kleju "na gorąco" mocujemy choinkę do doniczki. Można wykorzystać również gąbkę florystyczną albo orzechy włoskie. Na wierzchu układamy mech.

Krok 3




Gałązki malujemy białą farbą. Odrobinę farby nakładamy również na mech.

Krok 4:


Ozdabiamy choinkę gwiazdkami i styropianowymi kulkami. Gotowe!







Pozdrawiam M.

20 komentarzy:

  1. Piękna i jeszcze raz piękna. Idealnie pasowałaby stylistycznie do mojego mieszkania. Chyba się pokuszę na jej wykonanie. Dzięki za inspirację. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja! Ostateczny efekt robi wrażenie! Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam w planach coś podobnego, tylko z zielonych gałązek jakiegoś iglaka. Nie zrobiłam, bo bałam się, że uschną. Twoja wersja całkowicie rozwiązuje ten problem i wygląda przepięknie, bajkowo :). Świetna robota! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja,ten szron wygląda bardzo realistycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja,ten szron wygląda bardzo realistycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł, jeszcze lepsze wykonanie! Nie mogę się napatrzeć i wyjść z podziwu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny naturalny klimat - PIĘKNIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja się zastanawiam własnie jak wykorzystać poinsecje do dekoracji w tym roku. W zeszłym ręcznie wyklejałam doniczkę makaronem i malowałam na złoto, ale w tym roku mam ochotę na "coś więcej". Masz może jakiś pomysł? PS. Słyszałaś o konkursie na ozdoby z poinsecją ? Ja blogerka nie jestem więc sie nie łapię, ale w sumie jak by nie patrzeć konkurs jest dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo prosto to zrobić a na pierwszy rzut oka nie wydawało mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda! Jestem pod wrażeniem jak piękne rzeczy da się zrobić prostymi sposobami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne za rok być może taki pomysł wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita! Wielkie wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za inspiracje, musiałam zrobić, wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna choinka 👏👏

    OdpowiedzUsuń
  15. Danke für die Anleitung. Das Bäumchen ist traumhaft, werde es auch probieren🤩🤩🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)