środa, 16 listopada 2016

10 inspirujących pomysłów na kalendarz adwentowy!

Do niedawna kalendarz adwentowy kojarzył mi się głównie z tymi popularnymi czekoladowymi kalendarzami dostępnymi w okresie świątecznym w sklepach, gdzie po naciśnięciu okienka wyskakiwała nam czekoladka.Oczywiście to również ma swój urok! Chociaż dla niektórych taka mała czekoladka to pewnie nieco za mało ;)
Robienie własnych kalendarzy adwentowych stało się bardzo modne. Myślę, że jest to fajny sposób na spędzenie wolnego czasu, a przy okazji taki kalendarz może być fantastyczną świąteczną dekoracją domu. Zebrałam dla Was kilka interesujących propozycji, które mnie zauroczyły. Pomysły pochodzą zarówno ze stron polskich jak i zagranicznych. 





















Pozdrawiam M.

11 komentarzy:

  1. Chciałabym podzielić się z Tobą świątecznymi poradami DIY, które dodano dziś na joemonstera. Może zrobiłabyś nowe zestawienie z choinkami, bombkami albo czymś takim? Z chęcią bym je zobaczyła, bo nie mam czasu sama szukać blogów, a dzięki temu wpisowi znalazłam dużo fajnych informacji :)

    Rzeczony spis inspiracji: http://joemonster.org/link/pokaz/70170/Suna_sanie_mikolaja_slychac_dzwonkow_cichy_spiew_Dekoracje_i_aranzacje_wnetrz_w_naszym_domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę bo takie zestawienia to ciekawa forma wymiany inspiracji i pomysłów :)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Nasz zeszłoroczny domek adwentowy był zrobiony z rolek po papierze toaletowym. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=564776327009912&set=a.529072200580325.1073741833.100004326492775&type=3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) jak widać rolki po papierze można wykorzystać do stworzenia czegoś ładnego i uroczego :) gratuluję i pozdrawiam!

      Usuń
  3. W sumie najwyższa pora, aby zabrać się za przygotowanie kalendarza adwentowego, w końcu zostało półtora tygodnia. :D Zwykłe papierowe torebki najbardziej mi się spodobały. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już też mam pomysł na tegoroczny kalendarz adwentowy.Zdradzę tylko że będzie z drewna.A z Twoich inspiracji urzekły mnie dwa pomysły.Pierwszy to kalendarz w złotej ramie a drugi to ten z szarych torebek z czarnymi literkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. W grudniu będę miała zajęcia z dziećmi. Tematem przewodnim będą kalendarze. Post trafiony w 10.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł znakomity! Ja muszę w przyszłym roku wcześniej zabrać się za takie cudo i na pewno którąś z inspiracji wykorzystam, bo już teraz nie zdołam :) Masz może jakieś pomysły na świąteczne dekoracje z poinsecją? Od zawsze była na święta w moim domu, ale chętnie wykorzystałabym ją w jakiś ciekawy sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne kalendarzowe inspiracje! :) Jestem zauroczona!
    Cieszę się , że trafiłam na Twój blog! Z chęcią będę częstym gościem :] Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne pomysły, ja oczarowana jestem Gwiazdą Betlejemską, ile można z niej cudeniek zrobić :) słyszałaś o takim fajnym konkursie dla blogerów na najładniejszą dekoracje z Gwiazdy ??? do wygrania ciekawe warsztaty dekoracyjne, tu więcej info http://www.twojediy.pl/gwiazda-betlejemska-2/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy i bardzo przydatny wpis

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)