czwartek, 13 grudnia 2012

DIY - Dekoracje Świąteczne - choinki z filcu

 Dzisiaj króciutki wpis o filcowych choineczkach. Ja nadziałam je na patyczki, ale równie dobrze można doszyć kawałek tasiemki lub sznureczka i wykorzystać jako ozdobę na choinkę. Uff... nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że jutro już piątek ;)


Potrzebne rzeczy:


  • Filc
  • Szablon choinki
  • Koraliki, brokat
  • Patyczki
  • Nitka (mulina), nożyczki, klej, igła
Krok 1:


Z filcu wycinamy dwie takie same choinki. 

Krok 2:



Zszywamy nasze choinki. Dla ułatwienia - przed zszyciem - na jednej części mocujemy koraliki. Gdy będziemy zbliżać się do końca, zatrzymujemy igłę.

Krok 3:



Do środka wkładamy watę. Dodajemy patyczek i kończymy zszywanie.

Krok 4:


Jeśli chcemy, aby nasza choineczka ładnie się błyszczała - na brzegi nanosimy klej (u mnie Magic) i posypujemy je brokatem. Później lekko otrząsamy, wiążemy kokardkę. Gotowe!




Pozdrawiam M.

8 komentarzy:

  1. Świetne są ^^. Muszę zrobić wreszcie jakąś rzecz stąd. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł jest rewelacyjny, mam filc, mam klej, mam brokat i mam patyczki;p brakuje wstążek ale do sklepu z takimi pierdółkami też mam blisko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaaak. Idealne na święta! Genialny i czytelny tutorial! :))

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  4. wow,amazing like always girl!


    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają jak lizaki :D polizałabym je z chęcią :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No normalnie chyba sobie poszperam i jak mam to zrobię taką ;) Pozdrawiam i dziękuję za inspirację ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. So lovely! perfect Xmas things!
    kisses)

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra Ci wyszły ! skorzystam z pomysłu i wbije na patyczek by dodać do stroika świątecznego oo dobre :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)