środa, 20 lutego 2013

DIY - Bransoletki z muliny i rzemyka

Zima rozszalała się na całego! a u mnie nieco bardziej wiosennie. Większość rzeczy, które teraz robię powstają z myślą o cieplejszych dniach. Tak też jest w przypadku prezentowanych dzisiaj bransoletek. Idea jest bardzo prosta - czyli mulina, rzemyk + odrobinę złota. Szczegóły poniżej.


Potrzebne rzeczy:

  • Mulina
  • Złota nitka
  • Rzemyk 
  • Guziczek
  • Nożyczki
Krok 1:


 Rzemyk zginamy na pół, tworzący tym samym pętelkę do zapięcia bransoletki. Mulinę i nitkę zawiązujemy tak jak na zdjęciu powyżej.

Krok 2:





Chwytamy jedną z nitek i oplatamy nią dookoła rzemyk. Reszta nitek powinna znajdować się wzdłuż rzemyka i pod zaplataną aktualnie nitką. Jeśli chcemy przejść do następnego koloru, po prostu bierzemy odpowiednią mulinę i postępujemy tak samo jak wcześniej.

Krok 3:





Gdy już skończymy - zawiązujemy pozostałe nitki(muliny) i odcinamy te niepotrzebne. Wykonujemy supełek z rzemyka. Nawlekamy guzik i znów robimy dwa supełki (ja dla pewności aplikuję kilka kropel kleju). Odcinamy zwisające rzemyki.
Gotowe!


Mała galeria:



Jeśli nie wiecie - przepisy na większość bransoletek widocznych na mojej ręce znajdziecie we wcześniejszych wpisach.

Pozdrawiam M.

26 komentarzy:

  1. Ehh.. i liceum mi się przypomniało:)) pamiętam nawet, jak z koleżankami wplatałyśmy mulinę we włosy:D

    OdpowiedzUsuń
  2. I dobrze,że u Ciebie wiosennie :) ja mam dość już zimy:) śliczne te bransoletki pewnie wnet cośik stworzę bo nosi mnie a wiosną i latem uwielbiam dużo na nadgarstku :)Śliczne połączenie kolorów i oczywiście krok po kroku krystaliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł:) Twój kolor na paznokciach i kolory bransoletek bardzo letnie:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity blog i jestem prze szczęśliwa, ze tu trafiłam. Bardzo podobają mi się rzeczy jakie tworzysz mimo, że są to rzeczy na ogół dostępnego w sklepach. Jednak liczy się frajda ze zrobienia czegoś samemu, z pasji. A do tego jeszcze jak to graficznie pokazujesz na zdjęciach, które mają świetne ujęcia, kolory, odpowiednią jasność.
    Super ! na pewno będę zaglądać jeśli tylko pojawi się coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i proste w wykonaniu. Złota nitka to w ich przypadku wisienka na torcie :)

    Pozdrawiam serdecznie, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne, jutro do sklepu po mulinę (nie mam takich pięknych kolorków).
    Dziękuję bardzo.
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie fajnie to wygląda. Muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj zabrakło by mi na pewno cierpliwości:) tym bardziej podziwiam pracowitość i efekt końcowy:) cudnie, wiosennie, kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To zdecydowanie nie dla mnie zabawa ;/ za dużo trzeba mieć cierpliwości ;p ale brawa za diy- pięknie zaprezentowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne są takie bransoletki, napewno będę musiała kiedyś spróbować, chociaż martwie się, że zabraknie mi cierpliwości :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja, proste a jakie efektowne :) Super pomysł, pozdrawiam i zapraszam do siebie na : http://pracowniapelnainspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny pomysl! Na pewno skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł! właśnie zrobiłam pierwszą bransoletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletki śliczne.
    truskaffka-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletki śliczne.
    truskaffka-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super Blog. My również pasjonujemy się rękodziełem. Nasz bloguś http://fantazyjnyblog.blogspot.com/ udostępniłyśmy Twojego bloga i zaobserwujemy!!!
    Pozdrawiamy fore♥erki

    OdpowiedzUsuń
  17. http://bransoletkirecznierobione.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  18. http://bransoletki-od-s.blogspot.com/ Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super :))) jutro zabieram sie do roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba, właśnie kupuję potrzebny sprzęt i zaczynam własną bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie kupiłaś mulinę?

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietnie pokazane,branzoletki ciągle modne.Zapraszam na hurtowe zakupy muliny na www.tasiemka.pl ceny fabryczne

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)