środa, 20 lutego 2013

DIY - Bransoletki z muliny i rzemyka

Zima rozszalała się na całego! a u mnie nieco bardziej wiosennie. Większość rzeczy, które teraz robię powstają z myślą o cieplejszych dniach. Tak też jest w przypadku prezentowanych dzisiaj bransoletek. Idea jest bardzo prosta - czyli mulina, rzemyk + odrobinę złota. Szczegóły poniżej.


Potrzebne rzeczy:

  • Mulina
  • Złota nitka
  • Rzemyk 
  • Guziczek
  • Nożyczki
Krok 1:


 Rzemyk zginamy na pół, tworzący tym samym pętelkę do zapięcia bransoletki. Mulinę i nitkę zawiązujemy tak jak na zdjęciu powyżej.

Krok 2:





Chwytamy jedną z nitek i oplatamy nią dookoła rzemyk. Reszta nitek powinna znajdować się wzdłuż rzemyka i pod zaplataną aktualnie nitką. Jeśli chcemy przejść do następnego koloru, po prostu bierzemy odpowiednią mulinę i postępujemy tak samo jak wcześniej.

Krok 3:





Gdy już skończymy - zawiązujemy pozostałe nitki(muliny) i odcinamy te niepotrzebne. Wykonujemy supełek z rzemyka. Nawlekamy guzik i znów robimy dwa supełki (ja dla pewności aplikuję kilka kropel kleju). Odcinamy zwisające rzemyki.
Gotowe!


Mała galeria:



Jeśli nie wiecie - przepisy na większość bransoletek widocznych na mojej ręce znajdziecie we wcześniejszych wpisach.

Pozdrawiam M.

22 komentarze:

  1. Ehh.. i liceum mi się przypomniało:)) pamiętam nawet, jak z koleżankami wplatałyśmy mulinę we włosy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mulina - wspomnienie młodości :D mam tak samo!

      Usuń
  2. I dobrze,że u Ciebie wiosennie :) ja mam dość już zimy:) śliczne te bransoletki pewnie wnet cośik stworzę bo nosi mnie a wiosną i latem uwielbiam dużo na nadgarstku :)Śliczne połączenie kolorów i oczywiście krok po kroku krystaliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł:) Twój kolor na paznokciach i kolory bransoletek bardzo letnie:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity blog i jestem prze szczęśliwa, ze tu trafiłam. Bardzo podobają mi się rzeczy jakie tworzysz mimo, że są to rzeczy na ogół dostępnego w sklepach. Jednak liczy się frajda ze zrobienia czegoś samemu, z pasji. A do tego jeszcze jak to graficznie pokazujesz na zdjęciach, które mają świetne ujęcia, kolory, odpowiednią jasność.
    Super ! na pewno będę zaglądać jeśli tylko pojawi się coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i proste w wykonaniu. Złota nitka to w ich przypadku wisienka na torcie :)

    Pozdrawiam serdecznie, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne, jutro do sklepu po mulinę (nie mam takich pięknych kolorków).
    Dziękuję bardzo.
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie fajnie to wygląda. Muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj zabrakło by mi na pewno cierpliwości:) tym bardziej podziwiam pracowitość i efekt końcowy:) cudnie, wiosennie, kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To zdecydowanie nie dla mnie zabawa ;/ za dużo trzeba mieć cierpliwości ;p ale brawa za diy- pięknie zaprezentowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne są takie bransoletki, napewno będę musiała kiedyś spróbować, chociaż martwie się, że zabraknie mi cierpliwości :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja, proste a jakie efektowne :) Super pomysł, pozdrawiam i zapraszam do siebie na : http://pracowniapelnainspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny pomysl! Na pewno skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł! właśnie zrobiłam pierwszą bransoletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletki śliczne.
    truskaffka-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletki śliczne.
    truskaffka-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super Blog. My również pasjonujemy się rękodziełem. Nasz bloguś http://fantazyjnyblog.blogspot.com/ udostępniłyśmy Twojego bloga i zaobserwujemy!!!
    Pozdrawiamy fore♥erki

    OdpowiedzUsuń
  17. http://bransoletkirecznierobione.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  18. http://bransoletki-od-s.blogspot.com/ Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super :))) jutro zabieram sie do roboty :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)