sobota, 30 stycznia 2016

Moje inspiracje - kolory roku 2016

Na pewno znacie już kolory roku 2016 według Pantone. Dla wielbicieli jasnych i delikatnych dodatków to istna gratka. Ja osobiście wolę bardziej wyraziste kolory. Jednak jak każdy - czasem lubię odmianę, lubię popatrzeć na coś lekkiego, zwiewnego, eterycznego - bo właśnie takimi słowami opisałabym te dwie barwy. Oto kilka inspiracji z quartz rose i serenity w roli głównej.



















Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony pinterest.com


Pozdrawiam M.

9 komentarzy:

  1. Oh cudne te delikatne róże!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeciwne inspiracje mam naszykowałaś : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Tegoroczne kolory są niesamowite i zdecydowanie zostają moim numerem jeden na dłużej niż rok. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubieńce:D Narzeczony już każe mi ubierać się w innych koloroach bo najczęściej sięgam właśnie po pastele ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. O niech to.
    Ja też dziś w tej samej sprawie zapodałam posta, ale u ciebie jakieś ładniejsze przykłady, życiowe bardziej, jak pufa czy kafelki, hm.
    Pozdrawiam pantonowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. We wnętrzach sprawdzają się świetnie :-D tak to takie romantyczne zachody słońca :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)