wtorek, 12 stycznia 2016

DIY - pudełka decoupage w zielonym stylu

Wracam po dłużej chwili nieobecności z pudełkami zdobionymi metodą decoupage. Inspiracją była dla mnie seria produktów pewnej znanej sieciówki. Bardzo spodobały mi się nawiązania do natury, zieleni i motywów botanicznych. Sama zapragnęłam stworzyć coś w podobnym stylu - moim zdaniem wyszło całkiem nieźle, a całość była przyjemna oraz łatwa do wykonania.



Rzeczy potrzebne do wykonania pudełek:


  • pudełka
  • papier z motywem roślinnym
  • klej do decoupage
  • biała farba akrylowa 
  • złota farba
  • orzechy laskowe lub inny przedmiot, który można wykorzystać jako uchwyt
  • klej w pistolecie "na gorąco"
  • nożyczki, ołówek, pędzelek

 Krok 1:





Pudełka malujemy białą farbą - najlepiej dwie warstwy. Jeśli macie ochotę możecie pomalować również wnętrze pudełek.

 Krok 2:



Malujemy orzechy na złoto.

 Krok 3:




 Teraz wycinamy poszczególne elementy z ozdobnego papieru. Zostawcie kilka wolnych milimetrów więcej - tak, aby naciąć papier w kilku miejscach na brzegach, wtedy łatwiej przykleimy poszczególne części do zaokrąglonych brzegów pudełek.

 Krok 4:




 Jak widzicie pokrywkę oklejałam w dwóch krokach - najpierw górna część, a następnie cienki pasek po bokach. 

Krok 5:



Gdy klej wyschnie - pudełko pokrywamy warstwą (lub dwiema) lakieru, który zabezpieczy papier, wyostrzy kolory oraz doda gładkości. Klejem "na gorąco" przyklejamy naszego złotego orzecha :)
Gotowe!






Pozdrawiam M.

20 komentarzy:

  1. Slicznie wyszlo :)) Suuper zrozumialy kursik Dziekuje Bardzo :))) Musialabym wkoncu sprobowac tej techniki :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie je wykonałaś! Jak tylko będę miała chwilę czasu, sama postaram się takie wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysł! Są śliczne i mają swój urok. Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  4. Złoty orzech ta taka kropka nad i :) Bardzo podoba mi się ten pomysł. Nie wiem akurat czy ten motyw by pasował do mojego wnętrza. Ale pomysł jest świetny! Może wypróbuje go na swój sposób. Dzięki buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten złoty orzech jest genialny tylko jego tu brakowało:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka sama nazwa bloga wskazuje to bardzo łatwe do wykonania, ja bym dodała jeszcze, że bardzo piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Orzech dodaje fajnego efektu! Motywy botaniczne od zawsze skradają moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super efekt, świetny pomysł na gałeczkę z orzecha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie to wygląda, na pewno spróbuję sobie takie pudełeczko na lato zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie jakiś czas temu zakupiłam taki sam komplet i miałam podrzucić siostrze do ozdobienia - ona robi decoupage, za którym ja nie przepadam. Ale coś mi się wydaje, że skorzystam z Twoich wskazówek :) Kapitalnie Ci to wyszło!
    Dzięki za "przepis"!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja, super kursik : ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! Czy nauczenie się techniki decoupage ogólnie jest trudne czy raczej łatwo to załapać? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pudełeczka, chyba bedę musiała wrócić do techniki decoupage :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są a złota kuleczka dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł i super wykonanie. Podpowiesz proszę gdzie można dostać taki papier? Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten wzór znalazłam na pinterest.com i po prostu wydrukowałam :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. możesz podać link? albo poszukać gdzie mogłabym takie znaleźć na pinterest, bo jakoś nie umiem dobrze obchodzić się z tą stronką, żeby znaleźć takie perełki? :(

      Usuń
    3. napisz do mnie maila - prześlę dokładnie ten sam wzór :)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  16. Jestem pod wrażeniem efektu, super wyszły. Jak ze sklepu! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)