sobota, 10 listopada 2012

DIY - Kolorowy brelok

Witam Was serdecznie po tygodniowej nieobecności, niestety teraz tak będzie wyglądała aktywność na moim blogu, wszystko za sprawą tego, iż od poniedziałku do piątku jestem zajęta - sami wiecie siła wyższa ;) Jesień jest taka szara, bura i ponura (uff dobrze, że chociaż dzisiaj świeci słonko), więc postanowiłam dodać nieco koloru do tej codziennej rzeczywistości. Moją czarną torbę rozweselił barwny brelok z chwościków.  Wykorzystałam to co miałam pod ręką - karabińczyk od ohydnej smyczy, stary łańcuszek i kolorowe muliny.


Potrzebne rzeczy:

  • Mulina
  • Kolorowe tasiemki
  • Łańcuszek
  • Karabińczyk
  • Nożyczki, klej
 Krok 1:

Dzielimy łańcuszek na dwa mniejsze kawałki i przyczepiamy do karabińczyka - tak jak na zdjęciu powyżej. Jeśli chcecie możecie dodać więcej łańcuszków.


Krok 2:

Przechodzimy do frędzelków.
 Kiedyś pokazywałam jak zrobić chwosta, dlatego nie będę się powtarzać i skieruję Was do owego wpisu:  http://itssooeasy.blogspot.com/2012/07/diy-bransoletka-z-fredzlami.html  <-- Instrukcja wykonania chwosta.

Krok 3:


Przywiązujemy chwosty do łańcuszków. Gotowe. Szybko i prosto :)




Pozdrawiam M.

15 komentarzy:

  1. I efekt końcowy jest powalający ! Super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I do razu na szarej ulicy zrobiło się weselej :) Mimo braku czasu i tak czekam na Twoje nowe pomysły! :)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym pomyślałam - wesoło, kolorowo, FAJNIE!:)

      Usuń
  3. dobry DIY~! :)

    masz może ochotę na obserwowanie? :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. o:)
    taki szary by mi się bardzo przydał:)
    świetnie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty to świetnie robisz!
    Fajne, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. So pretty creation!! It has also very nice colours!

    OdpowiedzUsuń
  7. To znowu ja, ale tym razem nie przychodzę z pustymi rękoma! Zapraszam po wyróżnienie!

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe i efektowne. Idealne aby choć trochę przegonić te szarości za oknem.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ja w zeszłą zimę ozdobiłam swą torebkę kolorowymi pomponami , ale Twój pomysł jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne w swej prostocie, i jakie efektowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)