środa, 14 listopada 2012

Moje inspiracje

Musicie wiedzieć, że uwielbiam przeglądać stronę weheartit.com - gdy już zacznę nie mogę się oderwać. Co jakiś czas wrzucam na bloga znalezione fotki, które mnie zainteresowały - wszystko po to, aby mogły cieszyć również Wasze oczy ;) Zapraszam do oglądania.

Wiem, że takie spodnie to żadne odkrycie, ale ostatnio mam ochotę wyczarować sobie podobne. Może uda mi się w weekend.
Niestety nie wiem z jakiej strony pochodzi zdjęcie.



weheartit.com

weheartit.com
 Coś dla naszych ukochanych osób ;)
weheartit.com

weheartit.com

weheartit.com

weheartit.com

weheartit.com

weheartit.com

weheartit.com
Strasznie podoba mi się ten pomysł:
weheartit.com

weheartit.com
Pozdrawiam M.

6 komentarzy:

  1. Niby stolik - świetny!! Inspiracji nigdy nie za wiele :)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne inspiracje naszyjnik jest świetny! Uwielbiam inspiracje zawsze coś wpadnie fajnego do główki by samemu stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka łapacz snów jest przegenialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute pictures, I like your colorful pants!
    kisses)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dodałam stronę do ulubionych, ja też lubię oglądać takie inspiracje, choć z nich nic nigdy raczej nie zrobię;((
    Brak czasu, talentu.. za to czekam na Twoje spodnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)