piątek, 20 lipca 2012

Pomysł na...brokatowe kamienie


Czasem przychodzą mi do głowy pomysły na dość dziwne rzeczy...takie jak np. brokatowe kamienie. Wykonanie jest banalne. Potrzebne rzeczy to: klej (w moim przypadku był to bezbarwny lakier do paznokci - dobrze się trzyma) oraz brokat. Osobiście nie jestem zwolenniczką brokatu i tym podobnych świecidełek, ale czasem mam taki dziwny stan, w którym potrzebuję czegoś błyszczącego. Kamienie świetnie pasują do mojego mozaikowego talerza, na pewno zostaną tam do końca brokatowej fazy ;)






Pozdrawiam M.

6 komentarzy:

  1. oryginalna i niebanalna ozdoba:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajne i potem możesz do nich poprzyklejać druciki ze zdjęciami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale extra pomysł ! kolory brokatów są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) U mnie na misie też kamyczki ,może choć parę z nich tak przyozdobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł. Mam mnóstwo brokatu. Teraz tylko kamienie i do roboty.
    Dziękuję za ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)