środa, 26 października 2016

Moje inspiracje... Halloween

Do Halloween zostało jeszcze kilka dni. Zawsze korzystam z tego czasu i robię małe dekoracje do domu. W tym roku wykonałam jabłka w czarnej polewie. Chciałam nawiązać do jabłek maczanych w karmelu. Polewa to nic innego jak farba akrylowa, rozcieńczona niewielką ilością wody. Zamiast ogonków dodałam powykręcane gałązki. Reszta to zbieranina dekoracji z poprzednich lat. Dodatkowo znalazłam dla Was garstkę ciekawych pomysłów DIY z sieci. 




A może ktoś ma ochotę na fasolkę Bertiego Botta? :D





Ciekawe pomysły na hallowenowe dekoracje:









Zdjęcia pochodzą ze strony pinterest.com


Pozdrawiam M.

7 komentarzy:

  1. Z tych wszystkich inspiracji najbardziej podobają mi się Twoje jabłuszka (jakkolwiek to zabrzmiało;) Czarna polewa jest super i zachwycam się jeszcze tą zielono butelkową dynią.Cudowny odcień,wyglada jak z nalotem ze starej,strasznej piwnicy. STRASZNIEEE POZDRAWIAM;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dynki z papieru to bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te jabłuszka są świetne! Taki klimat lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się najbardziej podoba "kwiatuszek" w doniczce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Klosze i mandragora kuszą mnie, żeby je zrobić. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne duszki w słoikach. Gdzie można coś takiego kupić?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)