środa, 5 października 2016

DIY - muchomory z modeliny

W lesie grzybów brak! są za to na moim blogu, tylko takie trochę niejadalne - polecam raczej do dekoracji :) Fajnie podkręcają jesienny klimat i można wykorzystać je do wielu projektów, jako uzupełnienie sezonowych kompozycji. Uwierzcie mi, że nie mam doświadczenia z modeliną Fimo, to był mój pierwszy raz! więc nie jest to takie trudne. Mały nożyk, modelina, odrobina kleju, szczypta brązowej farby i muchomory jak malowane. Może nie jest to szczyt perfekcji - ale uważam, że efekt jest całkiem niezły.


Jesienią 2014 roku prezentowałam grzyby z masy samoutwardzalnej TU. Mając porównanie, polecam modelinę Fimo.








Pozdrawiam M.

13 komentarzy:

  1. Aż nie chce się wierzyć, że to Twój pierwszy raz! Takie piękne! Wyglądają jak prawdziwe i z pewnością dodają koloru! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja pier...
    Aż mnie zatkało.Wyglądają jak prawdziwe.Coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja pier...
    Aż mnie zatkało.Wyglądają jak prawdziwe.Coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają jak prawdziwe! Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne! Wyglądają mega...! Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż nie wierzę, że to twój pierwszy raz. Są naprawdę jak żywe. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca�� u mnie grzybki ceramiczne z mchem królują wśród świec�� jesień pełna parą.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mistrzowskie wykonanie! Wciąż patrzę, czy nie są żywe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają jak żywe, gdyby były jadalne niejeden grzybiarz by się skusił.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)