wtorek, 6 sierpnia 2013

Lista 5 inspirujących stron wnętrzarskich


W internecie można spotkać mnóstwo stron o wystroju wnętrz. Większość z nich nie skupia się tylko i wyłącznie na tej tematyce. Można znaleźć tam ciekawe pomysły DIY, przepisy kulinarne, informacje o projektantach czy też sklepach. Ja potrafię godzinami siedzieć i przeglądać zbiór tych wszystkich wspaniałości. Przedstawiam Wam 5 stron, na których aktualnie najczęściej bywam. 


LISTA 5 INSPIRUJĄCYCH STRON WNĘTRZARSKICH:





5. Country Living :



Pozdrawiam M.

5 komentarzy:

  1. O dzięki lubię też przeglądać takie stronki i czerpać inspiracje,więc z chęcią sobie będę zaglądać :) świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki na pewno do nich zajrzę - takie stronki potrafią wciągnąć

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna podpowiedź! Mam zamiar za parę lat ( jakieś 4 ;) zrobić generalny remont domu, wszystko bym już zmieniała, ale Jurek mój mnie powstrzymuje ;)Musi podrosnąć Natalka, teraz i tak wszystko w domu fruwa ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. O zajrzę ! Lubię oglądać takie stronki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet mi nie pokazuj. I tak już na nic czasu nie mam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)