niedziela, 2 września 2012

DIY - naszyjnik z piórami


Witam Was w ten niedzielny późny poranek. Wpadłam na chwilkę, aby wrzucić zdjęcia mojego piórkowego naszyjnika i krótką instrukcję wykonania. Myślę, że można go zrobić dosłownie w 15 min. Niestety miałam pod ręką tylko czarne pióra (chyba lepsze są te w naturalnych kolorach) – gdy je zamawiałam wyglądały ładniej, ale to jest właśnie ryzyko zamawiania przez internet, chociaż nie będę ukrywać, że bardzo często korzystam z tego rodzaju zakupów i w 99,9% jestem z nich zadowolona :)
Potrzebne rzeczy:
  • Łańcuszek
  • Rzemyk (sznurek)
  • Zapięcie do łańcuszka, końcówki do wklejania, ogniwka
  • Pióra, koraliki

Krok 1:



Odmierzamy odpowiednią długość łańcuszka (mój ma 80cm). Montujemy zapięcie. 

Krok 2:




Końce rzemienia wklejamy do odpowiednich końcówek.  Za pomocą ogniwek przyczepiamy go do łańcuszka. Powstała baza naszyjnika.

Krok 3:




Ozdabianie. Oczywiście można zrobić to wedle własnego uznania. Ja na niektóre piórka nawlekłam koraliki, a dopiero później wkleiłam pióra do końcówek. Do każdej takiej końcówki dodajemy ogniwko, dzięki temu doczepimy piórka do łańcuszka. Jak widać na zdjęciu powyżej, z jednej strony naszyjnika doczepiłam dodatkowo, krótki kawałek łańcuszka z piórami. Gotowe!



Pozdrawiam M.

8 komentarzy:

  1. Świetny jest :) robiłam naszyjniki z piórek i wychodzą rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. look so simple and beautiful ;)!

    http://cristinasurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! A piórka czarne idealnie pasują :)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie połączyłaś elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sądziłam że będę mogła sama wykonać takie cudo!
    Muszę spróbować, lub też pokazać mojej 10 letniej córce, ona lubi się w takie coś bawić, powiem jej żeby dla mnie zrobiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow.wow. na prawdę nieźle to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)