sobota, 23 kwietnia 2016

Zielone inspiracje

Bardzo spodobała mi się moda na duże, nieco staromodne kwiatki w domu. Dlaczego akurat staromodne, może trochę retro? bo mnie takie rośliny kojarzą się z okresem dzieciństwa - kiedy to babcia hodowała w salonie wielkie okazy filodendronów albo palmy daktylowej - a gdy kwiaty były naprawdę wyrośnięte to zanosiło się je do szkoły ;) teraz uwielbiam patrzeć na te inspirujące zdjęcia z mnóstwem zielonych roślin jako elementem dekoracyjnym. 
A Wy lubicie tego typu kwiaty?

 

















 Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony pinterest.com


Pozdrawiam M.

9 komentarzy:

  1. Drewno, surowe cegły i do tego zieleń coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym tak chciała, niestety moja kotka narobi w tym swoich porządków!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w domu nadal stoi całe mnóstwo takich roślin i zawsze jak u kogoś jestem to brakuje mi kwiatów na oknie czy jakiś liści w donicy. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie rośliny! Zwłaszcza, gdy "pieniek" jest długi, a liście pojawiają się dopiero na końcówce w formie takiej... kulki? Świetnie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się podobają duże i retro kwiatki :) Piękne zielone inspiracje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas zielonego we wnętrzu jest bardzo dużo. Nawet rolety w kasecie na oknach mamy w kolorze zielonym. Piękne kontrastuje z białymi ścianami w naszym mieszkaniu i jest bardziej nowocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zieleń może towarzyszyć nam nie tylko w roślinach ale też w dodatkach czy meblach. Kupujemy solidne meble, które posłużą nam na lata. Trendy to jedno, a drugi to ergonomia. Musi być wszystko ze sobą spójne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)