środa, 18 grudnia 2013

Moje inspiracje - Jak zapakować prezenty?

Jeszcze tylko 6 dni do Świąt... nie wiem kiedy ten czas zleciał, a tu tyle rzeczy do zrobienia. Niestety nie zdążę zaprezentować swoich sposobów pakowania prezentów - w sumie chciałam pokazać Wam o wiele więcej świątecznych DIY, ale brak czasu pokrzyżował moje plany - dlatego znalazłam kilka naprawdę ładnych i ciekawych inspiracji w sieci. Ja w tym roku stawiam na papier pakowy i kolorowe wstążki :)






Jak zapakować prezenty na święta:

Mój ulubieniec


ciekawy sposób wykorzystania papilotek





Tutaj też papilotki - ekstra pomysł!















Zdjęcia pochodzą ze stron: pinterest.com, weheartit.com.


Pozdrawiam M.

25 komentarzy:

  1. I mój pomysł zapakowania prezentu po prostu w papier i przewiązania różową wstążką stał się nagle taki nudny.
    Genialne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! naoglądałam się i aż się chce aby moje prezenty były pięknie zapakowane

      Usuń
  2. A ja stawiam na zaszycie prezentów w szarym papierze i ostempelkowanie...;) super pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co? Twój ulubieniec stał się również moim:P Chociaż pozostałe propozycje są równie ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też :) Pierwszy pomysł rewelacyjny w swej prostocie!

      Usuń
  4. Pierwszy najlepszy :D
    Taki niespodziewany *.*
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój ulubieniec to ciężka robota... wiem, robiłam kilka dni temu... może dlatego, że pakowałam drobiazgi -= lentilki i uciekały mi, gdy zszywałam, a może dlatego, że kiepskawa ze mnie krawcowa...? ;)
    w tym roku również stawiam na papier pakowy i rafię...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle inspiracji, a rozwiązań dla mojego beznadziejnego przypadku niestety nie widzę, ech ;) W tym roku się tak (nomen omen) wpakowałam, że jeden z prezentów ma tak nietypowy kształt, że nawet torebki są na niego niewymiarowe, a jak go pakowałam w papier n-ty raz, to się prawie poryczałam, bo to wciąż jest obraz nędzy i rozpaczy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój ulubieniec jest świetny:) ja co roku myślę i myślę jak tu oryginalnie zapakować prezenty:) może nie każdy to zauważa i docenia ale najważniejsze że mnie to CIESZY OGROMNIE:) w tym roku stawiam na zwykły papier pakowy, turkusową rafię i turkusowe gwiazdki:) niebawem pokaże u siebie jak mi to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, pierwszy sposób to strzał w dziesiątkę! Oryginalny i z pewnością miły dla obdarowanego :-)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam zwykły papier, stwarza tyle możliwości i pasuje do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy jest super! takiego sposobu jeszcze nie widziałam, niezwykle oryginalny :) Prezenty opakowane w szary papier prezentują się genialnie :) Świetnie inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle cudownych pomysłów - każdy z nich jest wyjątkowy i od serca :)))
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham papier pakowy, pomysły są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te z szarego papieru, można go wykorzystać na tyle sposobów! Pierwszy pomysł jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy jest genialny! Że na to nie wpadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że Wam również przypadł do gustu pierwszy sposób pakowania prezentów :) to super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne podpowiedzi! Ten pierwszy zaskakujący, trochę mylący, ale o to chodzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog, pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    www.i-love-diy.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pomysły,szkoda,że dopiero teraz,bo prezenty zapakowane :c
    Ale za rok... :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,jeśli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  19. W tym roku spędziłam na pakowaniu prezentów w sumie cały dzień, tak się wkręciłam w obwiązywanie różnymi wstążkami paczek, że nie zauważyłam, kiedy ten czas minął, jedynie moje kolana dały o sobie znać, bo wszystko robiłam na ziemi. Ale myślę, że w przyszłym roku nie będę kupować ozdobnego papieru, tylko starczy ten szary paczkowy papier. Można z nim zrobić co się tylko chce, a i tak każdy prezent będzie inaczej wyglądać, jeżeli damy się ponieść fantazji. Ta pierwsza propozycja rzeczywiście jest fantastyczna, zwykłe przeszycie, wycięcie fajnego kształtu i nikt się nie domyśli, co jest w środku. A co najfajniejsze jest w rozpakowywaniu prezentów? TARGANIE, SZARPANIE i bałagan przy tak dużej ilości radości :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Te zaszywane najbardziej się mi podobają :D Chyba wykorzystam to w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  21. A jak zrobić te prześliczne papierowe kokardy z 16. zdjęcia? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wpisać na youtubie hasło "papierowe kokardy tutorial" i wyskoczy mnóstwo filmów instruktażowych - polecam :)
      pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)