środa, 5 grudnia 2012

DIY - Dekoracje Świąteczne - Świąteczne drzewko

W moim domu pojawia się coraz więcej świątecznych ozdób. Na razie nie mam jeszcze choinki - tą dużą ubieram dopiero dwa dni przed Wigilią. W międzyczasie postanowiłam zrobić coś nowego, nieco innego, a mianowicie zimowe drzewko w świątecznym stylu. Z podwórka pozbierałam gałązki ze starej śliwki, na strychu wyszperałam jeszcze straszą doniczkę, którą ozdobiłam wstążką i farbami akrylowymi, a na wierzchu ułożyłam mech. Drzewko ośnieżyłam styropianem, dodałam lampki i kilka malutkich bombek. Efekt końcowy bardzo mi się podoba, szczególnie atrakcyjnie wygląda wieczorem :)
Czy u Was też tak pięknie padał wczoraj wieczorem śnieg? u mnie był to iście bajkowy widok!


Do doniczki włożyłam gąbkę florystyczną do suchych kompozycji - dzięki temu gałązki dobrze się trzymają. Styropian starłam na tarce i przykleiłam do gałązek klejem Magic. Lampki z Ikei, ach mają chyba z 6 lat, jak nie więcej i działają!


 



Pozdrawiam M :)

5 komentarzy:

  1. I tym sposobem masz w domu idealny świąteczny akcent zanim nadejdą święta :) Świetnie wyszedł!

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszło:)
    mech i śnieg są the best:)
    ja świąteczne dekoracje co roku wyciągam i tworzę 6grudnia:) taka moja tradycja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wykombinowałaś cudne drzewko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous photos! Love your blog :) It'd be great if you could check mine out!

    xx Saira
    http://prettysplendid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)