czwartek, 27 grudnia 2012

Mały świąteczny kolaż

Święta, święta i po świętach - jedno z bardziej znienawidzonych przeze mnie zdań ;) Ja upajam się atmosferą świąt aż do Nowego Roku. Intensywnie myślę nad świeżymi pomysłami, oglądam filmy, zajadam się ciastem oraz zachwycam choinką. Dzisiaj mały świąteczny kolaż, ehh niestety nie robiłam zbyt wielu zdjęć - nie mam nawet zdjęcia choinki! skandal! nie miałam czasu...ani jednego wieczoru nie spędziłam w domu, a tylko o tej porze choinka wygląda najpiękniej.


śnieżna kula dla dużego dziecka - taka mała rzecz, a cieszy.
 tzw. big ciastka - uboga rodzina Ciastka ze Shreka
moje ulubione, drewniane ozdoby

mój jedyny, skromny kubek świąteczny. W święta korzystam tylko i wyłącznie z niego, inne kubki nie istnieją!
 Jest zdjęcie choinki!

Pozdrawiam M.

15 komentarzy:

  1. Dla mnie również Święta nie skończyły się dzisiaj, do Nowego Roku będę leniuchować i upajać się atmosferą!

    OdpowiedzUsuń
  2. kubek z reniferkiem bombowo:) taki słodziak na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kubek magia !! Extra! świetny kolaż ja też świętuję do Nowego Roku :) właśnie objadłam się tak plackami i sałatką,że mam mega brzuch:D aa choinka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę zmianę w wyglądzie bloga super!! Czekam na posty kochana :)

      Usuń
    2. tak, malutkie, noworoczne zmiany w wyglądzie :)

      Usuń
  4. I love your picture!! And the snow-globe is absolutely one thing that I love!!
    Have good Holidays!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing pictures!


    www.cristinasurdu.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, ja też od ponad dwóch tygodni cieszę się świąteczną atmosferą, jedzeniem, filmami i słodkim nic nierobieniem :). Dziękuję za życzenia i również życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku!!! :))

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  7. za...isty kubek! zauważyłam u siebie tendencje do przesadnego zakupu kubków :D mam już cały karton, czekają na nowe mieszkanie :D moje śliczniusie malusie kubaski :D klimatyczne zdjęcia :) kac był po sylwku? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kubkomania brzmi interesująco :D w tym roku kaca nie było, chyba wszystko wytańczyłam :D

      Usuń
  8. Super!
    Ja przebywam w wynajętym mieszkaniu i moja choinka nawet nie świeci! Muszę się zaopatrzyć w świąteczny kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale u Ciebie jest pięknie!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyny! dzięki za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubek z reniferem jest po prostu świetny :-)
    Dużo, dużo szczęścia w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)