środa, 28 września 2016

Co na ścianę? czyli kilka słów o okładkach tygodnika "The New Yorker"

Co myślicie o ścianach ozdobionych okładkami czasopism? niektóre przypominają małe dzieła sztuki, więc czemu nie wykorzystać ich do dekoracji ścian? Przypadkiem natknęłam się na okładkę amerykańskiego tygodnia "The New Yorker". Totalnie mnie zachwyciła. Nie przypominała typowych okładek. Postanowiłam wejść na stronę w/w magazynu i sprawdzić czy mają archiwum tych cudeniek - tu mogę powiedzieć, że tak mają :) Spędziłam prawie godzinę na przeglądaniu galerii - tzn. tylko jej części, ponieważ New Yorker jest wydawany od lutego 1925 roku! Jest to tygodnik społeczno-polityczny, wobec tego okładki często nawiązują do aktualnych wydarzeń w Stanach. Patrząc na galerię poczujemy i dostrzeżemy historię wydarzeń, które odgrywały się na przestrzeni tych wszystkich lat. Okładki można kupić w formie plakatów, również na polskich stronach. 
Wybrałam dla Was kilka ciekawych propozycji, głównie w jesiennym klimacie.

Jeśli i Was zachwyciły te okładki, to zachęcam do obejrzenia galerii na oficjalnej stronie tygodnika :)
















Zdjęcia okładek pochodzą ze strony newyorker.com


Pozdrawiam M.

6 komentarzy:

  1. O jeju jakie cudeńka.Nie wiedziałabym który wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalne okładki. I to w stylu, który uwielbiam. Świetna kreska:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!Może wybiorę coś po ważnej dla mnie dacie,skazując się na daną okładkę.Wszystkie są super i trudno byłoby mi się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz, że mam stos ich... i przed wylotem powyrywam wszystkie te okłądki. Dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie genialne okładki - do ramki z nimi można spokojnie iść :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te okładki! Większości z nich nigdy wcześniej nie widziałam i nie miałam pojęcia, że mogą być tak interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)