wtorek, 1 marca 2016

DIY - wiosenny wianek w odcieniach błękitu

Myślę, że każdy z nas z utęsknieniem czeka na powrót wiosny. Na szczęście wszystko co najlepsze jeszcze przed nami - miejmy nadzieję, że szybko nadejdą cieplejsze dni! Ja oczekiwanie umilam sobie takimi małymi wiosennymi projektami jak ten :) Podobny wianek robiłam już jakiś czas temu. Wtedy wykorzystałam malutkie papierowe kwiaty, teraz ich miejsce zajęły sztuczne kwiaty, które na pewno będą bardziej trwałe od poprzedników.


Potrzebne rzeczy:


  • Brzozowy wianek
  • Mech
  • Sztuczne kwiaty
  • Klej w pistolecie, klej Magic
  • Rypsowa tasiemka

Krok 1:




Bazę wianka oklejamy mchem. Najlepszy będzie klej Magic lub ewentualnie klej polimerowy.


Krok 2:




Gdy klej wyschnie możemy przejść do umieszczenia kwiatów. Tutaj polecam klej na gorąco.

Krok 3:




Na końcu dodajemy kokardę oraz tasiemkę, dzięki której będziemy mogli zawiesić wianek w wybranym miejscu. Gotowe!








Pozdrawiam M.

9 komentarzy:

  1. Czekam z utęsknieniem na wiosnę! Piękny wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uplotłam sobie zimą wianek z gałązek brzozowych:) teraz wiosną bede mogła szaleć i doklejać mech:) z mchem nawet samym najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podobają tkie wienki - choć zupełnie nie miałabym gdzie taki powiesić..

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonałam podobny projekt, tylko z elementami fioletowymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I zrobiło się tak przyjemnie :)
    Tak to ja mogę bez końca czekać na wiosnę!
    Piękny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)