niedziela, 10 marca 2013

Operacja renowacja

Hej! ho! pewnie każdy z Was ma w szafie rzeczy, które się "znosiły", a lata świetności mają już dawno za sobą. Czasem trudno się z nim rozstać, bo wiążą się z nimi miłe wspomnienia bądź po prostu są ekstra wygodne. Ja trafiłam na dość sfatygowany, wyblakły malutki plecaczek. Pomyślałam, że to nie może się zmarnować! Kupiłam pisak do tkanin i pomalowałam wszystkie czarne elementy - różnica jest uderzająca. Utrwaliłam efekt w piekarniku. Plecaczek był nieco ponury, dlatego dodałam odrobinę kolorowej muliny. Myślę, że będzie idealnie pasował do letnich, hipisowskich strojów :D
Zanim wyrzucimy stare rzeczy, zawsze warto nad nimi pomyśleć - znaleźć sposób na przeróbkę bądź odświeżenie. Co Wy na to?



Przed:
 



Kilka chwil z pisakiem w ręce + dwie godziny wyszywania muliną


Efekt:





Pozdrawiam M.

15 komentarzy:

  1. te plecaki znowu wracają do mody. miałam taki w dzieciństwie, a nawet trzy jak dobrze pamietam ;d jeszcze gdzies na strychu lezy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co? Tym plecakiem przekonałaś mnie, że nie taki diabeł straszny. Bo propozycje sieciówek nieraz mnie przerażają;) Twoja wersja jak najbardziej do mnie przemawia!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepach jest dość sporo plecaczków w podobnym stylu. Widziałam kilka, jednak cena nie była zachęcająca :D

      Usuń
  3. świetna przeróbka- idealny na zbliżającą się prawdziwą wiosnę ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie super! Idealny plecak na letnie spacery:) pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Mulina dodała mu radości, a czarny flamaster - drugie życie! Bez niego całość nawet z muliną była by tylko zwykłym plecakiem :) Bardzo mi się podoba :))

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej pamiętam te plecaki, to chyba było z 15 lat temu. Fajna pamiątka :)), a metamorfoza jak najbardziej na plus :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak kiedyś były bardzo modne :) chodziłam wtedy chyba do podstawówki :D

      Usuń
  7. O niebo lepiej :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super wyszedł! Super dopasowałaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki Hipisowski klimat,ale ja lubię i bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  9. Hi!!
    I'm back with my new blog, the old one is deleted now :(

    I follow you once again ;)

    http://pinkvanillalifeen.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. You made it really cool! Love it so much!
    kisses)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt świetny! Gdzie można kupić taki pisak do tkanin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam na Allegro, ale warto sprawdzić w sklepach plastycznych albo w Empiku

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)