sobota, 13 października 2012

DIY - Wzory i pompony

Cześć dziewczyny! patrząc dziś za okno stwierdzam, że okres słonecznej pogody dobiegł końca...a miało być tak pięknie. Wczoraj skończyłam swój chusto-komin, a teraz dzielę się nim z Wami. Przez jakiś czas rozglądałam się w second-handzie za wzorzystymi, może nawet trochę azteckimi tkaninami i bam! jest! znalazłam. Na moje szczęście były to dość obszerne spodnie, dzięki czemu uzyskałam dwa pokaźne kawałki materiału. Komin nie ma podszewki, jest cienki, w zamyśle raczej jako element dekoracyjny niż grzewczy :) Moje umiejętności krawieckie nie są zbyt duże, więc w niektórych miejscach nie jest idealnie, ale jak to się mówi trening czyni mistrza ;P

Wykorzystałam:

spodnie z sh za 1zł - jak widać na jednej nogawce były potargane


  • dwa kawałki materiału
  • taśma z pomponikami

 Jedynym zadaniem było przyszycie taśmy do wcześniej obszytych (co by się nie strzępiło) kawałków tkaniny - niby takie banalne, a siedziałam nad tym pół dnia hah.

Efekt końcowy:


Myślę, że w sh można znaleźć rzeczy wykonane z naprawdę ciekawych tkanin, a później wykorzystać je na swój sposób.

Pozdrawiam M.

16 komentarzy:

  1. Ale genialna tkaninka! i te pomponiki dobrałaś super -mega podoba mi się:) a w sh masz rację można znaleźć super jakości tkaninki zrobić recykling i co za tym idzie tanio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie to wygląda, ładnie kolory ci się udało dopasować.

    OdpowiedzUsuń
  3. This scarf is so sweet! I like combo of blue and white!
    Have a nice weekend!

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też dziś było słoneczko ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się w 100%, że 1) trening czyni mistrza i 2) sh to kopalnia skarbów. Sama upolowałam w tym tygodniu piękny sweter, który wystarczy zwęzić :)) Komin wyszedł znakomicie, a materiał?! Dobrze, że już nie jest spodniami, bo jako komin lepiej się prezentuje :)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, ale gdyby spodnie były ok za nic bym ich nie pociachała :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne! Pięknie to zrobiłaś! Dobry Sh to marzenie każdego poszukiwacza ciekawych tkanin. Brawo za pomysł i 6 za wykonanie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ach jak miło słyszeć takie słowa :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny szal. A co zrobiłaś z drugą nogawką? Bo jakbyś nie miała pomysłu ja chętnie odkupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ja tu mam zaległości!!! Same cuda wychodzą spod Twojej ręki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o ja cudny komin! właśnie za to kocham lumpy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś doskonała!
    Twoje pmysły są super, nigdy bym nie wpadła na takie coś, a wzory są teraz najmodniejsze!
    Zapraszam Cie do mnie na Candy, do wygrania bluzeczka z baskinką;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słowa ;) te baskinki są piękne, więc na pewno skorzystam :)

      Usuń
  13. I love this project!! And also the colours!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)