sobota, 11 sierpnia 2012

DIY - neo fluo bransoletki



Bransoletki wykonane z zamków i neonowych lakierów do paznokci.  Proste i szybkie do zrobienia. 



Potrzebne rzeczy
  • Zamek
  • Lakier do paznokci
  • Tasiemka
  • Nożyczki, nici, igła

Krok 1:


Odcinamy dwa kawałki zamka o jednakowej długości (obwód nadgarstka) Końce przypalamy zapalniczką – nie będą się strzępić. Plastikowe elementy zamka malujemy lakierem – najlepiej nanieść kilka warstw.

Krok 2:



Bierzemy jeden odcinek zamka. Do jednego i do drugiego końca przyszywamy tasiemkę – dzięki temu będziemy mogli zawiązać bransoletkę na ręce. 

Krok 3:





Składamy dwa odcinki zamka razem, tak jak na zdjęciu (tasiemka schowana jest między nimi). Teraz musimy zszyć dwa odcinki (obok tasiemek oraz na całej długości; wystarczy z jednej strony – na mojej bransoletce zszyłam tylko prawą stronę) Użyłam czarnej nitki – przez co szew jest niewidoczny. Gotowe :)

Pozdrawiam M.

7 komentarzy:

  1. wow!!! świetny pomysł, naprawdę wyglądają oryginalnie i zjawiskowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądają:)
    obserwuje i zapraszma do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do zabawy jeśli chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba sobie dzisiaj takie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo inspirujący blog!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    www.i-love-diy.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)